יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

הספירה לאחור

כן, זה עדיין רק אמצע נובמבר ויש חודש וחצי עד חגיגות השנה החדשה (בינתיים, דיוואלי שמח לכל החוגגים!). אבל היי, כבר תלו את התאורה והקישוטים לחג המולד לפני יותר משבועיים אז אפשר לומר ששנת 2013 אוטוטו כאן!

לגבי חג המולד, כתבתי בשנה שעברה מה אפשר לעשות בדבלין. לכן אתמקד בחגיגה שמתרחשת שבוע לאחר הכריסמס - ראש השנה האזרחית החדשה (שבעברית מתעקשים לכנותה סילבסטר ולבכות שמדובר היה באפיפיור אנטישמי. במדינות דוברות אנגלית אין זכר לאותו סילבסטר).

עשרות אם לא מאות מסעדות, בתי מלון ומועדוני לילה יציעו לכם חגיגה שאתם אמורים לא לשכוח. הרי שנת 2013 נכנסת רק פעם אחת. אבל בינינו, החגיגות הללו נראות אותו הדבר בכל מקום והן לא יצליחו לרגש אפילו את סבתא שלי.


מדובר בפסטיבל שיתקיים במשך יומיים (31 בדצמבר 2012 עד 1 בינואר 2013). קונצרט הספירה לאחור דורש כרטיס (15 אירו למבוגר. הכניסה לבני 18 ומעלה בלבד) ויכלול מוזיקה בהופעה חיה, מופע אורקולי (אנימציה) מרהיב על בניין טריניטי קולג' (ראו סרטון בסוף הקטע) וכדומה.

אירועים אחרים שלא בתשלום (וגם מתאימים לכל הגילאים) יכללו בין היתר מופע זיקוקים ענק בסטפינס גרין, מופעי רחוב ועוד.

אז בהחלט יש למה לחכות. אז אם את השנה החדשה אתם עתידים לברך בדבלין, קולג' גרין הוא הדבר הכי קרוב שתקבלו לטיים סקוור בניו יורק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה