יום רביעי, 6 במרץ 2013

פסטיבל פטריק הקדוש 2013


חודש מרץ כבר כאן, מה שאומר שהפטרון של אירלנד, פטריק הקדוש (או סנט פטריק) יביא עימו בקרוב את האביב. יום פטריק הקדוש נופל כמידי שנה ב-17 במרץ, אך החגיגות בדבלין נפרסות על פני כשבוע, בין ה-14 ל-18 במרץ 2013.

שיא החגיגות הוא כמובן המצעד, קרנבל תחפושות ססגוניות בשלל צבעים ונושאים שעובר במרכז דבלין. זה ייקרה ביום ראשון ה-17 במרץ. מומלץ להגיע מוקדם כדי לתפוס מקום טוב להשקיף על העדלאידע האירית.
יום לפני כן, ב-16 בחודש, יתקיים הפנינג ענקי בכיכר מריון ("היום הגדול בחוץ" או Big Day Out). הפעילויות מתאימות בעיקר לילדים, אך גם לצעירים בנפשם.
עוד פעילויות רבות ומגוונות שיתקיימו במשך ימי הפסטיבל מפורטות בדף הזה. צפו להרבה ירוק בעיניים.

כל הפרטים על הפסטיבל בעמוד הזה. תוכלו להוריד אפליקציה לסלולארי.
כתבתי ביתר פירוט על מה אפשר לעשות בדבלין בחג של פטריק בקטע הזה בשנה שעברה. ואם סתם בא לכם להיכנס לאווירת החג בדקו את הקטע הזה.

אגב, אם אתם חושבים שאתם מבוגרים מידי בשביל "השטויות" האלה ואתם רוצים לחגוג את יום פטריק הקדוש כמו אירים אמיתיים שעברו את גיל 13, למה שלא תנסו סיור פאבים (Pub Crawl). כל פאב אליו תכנסו בדבלין, אירלנד וכפי הנראה ברחבי העולם חוגג את יומו של האיש שהביא לאירלנד את דת האמת. אך אם תתעקשו ללמוד על כך יותר, נסו את אחד מסיורי הפאבים הרשמיים של דבלין (בעבור כ-15 אירו).


"היום הגדל בחוץ" 2012



גלגל ענק המשקיף על כל דבלין ב"יום הגדול בחוץ" 2012



מתכוננים למצעד יום פטריק בשנת 2009


השף העירום - היום הגדול בחוץ 2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה